  • Data: 2021-01-15 18:05:55
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-01-2021 o 17:00, nadir pisze:

    > To, że siedzi się wyżej nie znaczy, że jest więcej miejsca.

    Miejsca jest wystarczająco, wygodnie też jest.
    A to że się siedzi wyżej jest dość kluczowe - mnóstwo ludzi właśnie
    dlatego kupuje vany i suvy.

    > https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samocho
    dow/renault-zoe-r135-intens-jak-jezdzi-odnowiony-mod
    el-na-prad-test/w27dcrm

    Rozumiem, że wklejasz mi to, bo nie wiem jak jest w Zoe? ;-)

    > Gdzieś na samym początku, są zwymiarowane wnętrza obu samochodów.

    W porównywarce którą wrzuciłem przedwczoraj też były, czytałbyś to byś
    wiedział.

    > A jakie to ma przełożenie na wymiary?

    Zasadnicze.
    Wtedy Captur miał wymiary takie same praktycznie.

    > Komuś tam proponowałeś nowego Zoe zamiast nowego Captura,

    No i nic się nie zmieniło - te 3 cm nie robią różnicy.
    Jak ja się mieszczę, a duży jestem, to i dwumetrowiec da radę.

    > Nic nie pokazuje.

    Wszystko pokazuje.
    No chyba że ktoś vana od nievana nieodróżnia, ale sili się być wyrocznią.

    Od siedziska do dachu w Zoe jest jakieś 3cm mniej niż
    > w Clio.

    Ale to nie jest problem tego ile jest od siedziska do dachu, bo problem
    w małych autach to jest z nogami, a nie z kapeluszem.

    > Wymiarów nie trzeba nikomu tłumaczyć, każdy widzi jakie są.

    Ty widać nie.

    z-e-zyskaj-29-000zl-ID6D0UBi.html#d6f13c8950

    > No akurat dziś potaniał, i mają jedną sztukę.

    Plus kilkanaście innych za kilka tys (a nie kilkadziesiąt) więcej.
    Ale docent doktor teoretyk wie lepiej, mimo że nawet do żadnego dealera
    nie zadzwonił i na stronie Renault nie doczytał, ile faktycznie kosztuje
    Zoe.

    > Tak się składa, że dziś właśnie z nimi rozmawiałem na temat Zoe. No i
    > różowo nie jest.

    W sensie że nie chcieli Ci sprzedać za 120 tys?