  • Data: 2021-01-15 19:18:42
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:rtsjad$7p5$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 15-01-2021 o 18:17, J.F. pisze:

    >Czyli co, codziennie nieudane pranie w imię ochrony pralki?
    >I to ma być lepiej?
    >Chyba w Twoim świecie.

    Jak masz miec uszkodzona pralke ... i pewnie tez niedokonczone pranie
    ... no ale zakladam, ze nie codziennie.

    >5 minut czego?

    5 minut telepania na wysokich obrotach :-)

    >Mieli to gdzieś.
    >Powiedzieli, że jak sie nie ułoży, to się nie odwiruje BO TAKI JEST
    >ALGORYTM i mogę im nagwizdać.
    >Reklamowałem chyba z 5 razy.

    Ale przyznaj - czasem jednak sie dobrze ukladalo ?
    I to pewnie czesciej niz zle ...

    >O ile ktoś inny nie zrobił równie dobrych i mniej upierdliwych.
    >A zrobili praktycznie wszyscy.

    Raczej wszyscy maja takie zabezpieczenia ...

    >To że producent zawalił chłodzenie, to już jego problem i wada
    >fabryczna, a nie mój.

    No wlasnie - zle jest chlodzenie, nie zabezpieczenie.

    >Moment, ja pisałem o prędkości ŁADOWANIA.

    Przy rozladowywaniu tez sie grzeje.
    A potem moze byc potrzeba schlodzenia na poczatku ladowania ...

    J.