  • Data: 2021-04-26 09:33:59
    Temat: Re: silniczek krokowy jak w cd-rom
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > Wiem jakie masz doświadczenie. Sam napisałeś. Widziałeś wydruk z dyszy 0,2.

    Widziałem i to nie jeden.
    Osadzenie kulki nie musi być tak precyzyjne jak ośka.
    Podejrzewam że osadzenie silnika jest mniej dokładne niż tolerancja
    wydruku drukarki ale naprawdę nie zamierzam już dyskutować.
    Niech autor wątku się wypowie czy tolerancja osiowości na
    poziomie +- 0,1mm jest akceptowalna.

    --
    pzdr, j.r.