  • Data: 2021-04-09 13:31:05
    Temat: Re: silnik indukcyjny i kompensacja Q
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-04-05 o 16:05, KIKI pisze:

    >No to nie jest magia, w końcu falownik ma w sobie kondziory i cewki.

    Kondziory mu chyba do tego nawet niepotrzebne - suma mocy biernych
    chwilowych 3f symetrycznych jest zero, wiec wystarczy ze pobierze prad
    z jednej fazy i przepompuje do drugiej.
    Tzn pobierze z jednej lub dwoch i przepompuje do trzeciej i
    ewentualnie drugiej.
    Gromadzic energii nie musi.

    >Wystarczy zrobić opcję żeby to odpalał w nocy w jakiś sposób i tyle.
    >Tam się ustawia zdaje się wartość mocy konkretną i typ, może wali
    >impulsowo i generuje tyle ile trzeba? Czort wie.

    Moglby generowac tyle ile trzeba, tylko musialby miec kontrole pradu
    plynacego przez przylacze.
    Ma ?

    >Ja się już z tanich falowników wyleczyłem raz a dobrze, ale ja tam
    >nikomu w portfel nie zaglądam :]

    Taa, szczegolnie, gdy pierwszy rachunek z "elektrowni" moze byc na
    3000 :-)

    J.