  • Data: 2021-03-14 23:30:42
    Temat: Re: soldermaska zastępcza
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > No dobra, ale po jakim czasie przyjdzie?

    Cykl zamwienie-dostawa trwa około dwóch tygodni bez dopłacania za
    ekspres. Naprawdę można poczekać.

    > Self-made pcb ma tę zaletę, że pomysł z piątku wieczorem można poskładać... w
    piątek wieczorem.

    Pomysły z piątku wieczorem to ja składam w postaci deadbuga na arkuszu
    wyciętym z miedzianej blachy, który robi za płaszczyznę masy. Po co mi
    płytka do sprawdzenia koncepcji? Prototypuje się przecież krytyczny
    kawałek, a nie całość.

    http://www.worldofindie.co.uk/wp-content/uploads/201
    8/08/2627361807_a867ff3cfa_b.jpg

    Pozdrawiam, Piotr