  • 1. Data: 2009-10-02 21:24:21
    Temat: Re: spalony element w zasilaczu TakeMe 350W
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-02 20:22:27 +0200, Kicer <...@...c> said:

    > Witam
    >
    > mam do naprawy zasilacz TakeMe 350W (nie chce się włączyć).

    Tak już z nazwy ten zasilacz chyba prosi się o coś...
    TakeMe...AwayAndReplaceWithANewOne :)

    jeśli reszta urządzenia jest Ci miła ;)

    --
    DJ

  • 2. Data: 2009-10-04 23:32:16
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    take me (computer) high above ... do krainy wiecznego resetu. Ja na zasilacz
    wydalem sporo, topowa marka ale jak teraz czytam to dla tej firmy robily 2 inne
    skosnookie i jedne sa lepsze a drugie gorsze a niby ten sam model beQuiet ;(

    Nie chce mi sie rozkrecac, mam jeszcze gwarancje na dziada ;)