-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!aioe.org!.POS
TED!not-for-mail
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: sprzedac czy jezdzić...
Date: Mon, 03 Nov 2014 12:55:07 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 23
Message-ID: <m37qep$3ul$1@speranza.aioe.org>
References: <54550571$0$5717$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...net>
<5455ca38$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
<1k9nzqp1h7hyj$.j0mfgcumht7l.dlg@40tude.net>
<54563b5d$0$18079$65785112@news.neostrada.pl>
<m35iah$bov$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: 3TNX3zSOEjLB8D/s57z/2A.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548500
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-02 16:24, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "MarcinJM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:
>
>> Dokładnie, niestety czasem klientowi cieżko wytłumaczyć, że poprzednio
>> auto było kiepsko zamatowane/wyczyszczone do lakierowania i musze to
>> wszystko zebrac do fabrycznego podkładu, abym mogl udzielić gwarancji
>> na powłokę.
>> Jak sie upiera ze nie chce, to się żegnamy, nie bede odstawiał koziny
>> dla paru groszy.
>
> Super podejście.
> Szkoda że nie masz tego warsztatu w Poznaniu, miałbyś wiernego klienta.
>
> A tak BTW - Pug 206 1.4 HDI - nie chce się dogrzewać, termostat rzekomo
> działa prawidłowo, wymienili jakiś czujnik, ale dalej w trasie to max 70
> stopni, ogrzewanie prawie nie działa o ile nie jedziesz 120 i więcej.
> Ktoś ma pomysł co to może być?
Te silniki więcej niż 75 st. nie łapią. Żona ma Xsarę 1,4HDI i więcej
niż te 75 st. nie łapie, ale ogrzewanie auta jest normalne. Jak były
spore upały to w korku złapał nieco ponad 80 st.
A 2,0HDI silniki łapią 80 st. i to też jest dla nich norma...
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 13:33 abn140
- 03.11.14 13:46 Maciek \"Babcia\" Dobosz
- 03.11.14 14:45 J.F.
- 03.11.14 16:38 k...@g...com
- 03.11.14 16:53 J.F.
- 03.11.14 17:00 Dawid
- 03.11.14 17:03 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:05 Bolko
- 03.11.14 17:08 Czesław Wiśniak
- 03.11.14 17:47 Maciek
- 03.11.14 18:15 k...@g...com
- 03.11.14 18:20 k...@g...com
- 03.11.14 18:27 k...@g...com
- 03.11.14 19:56 PiteR
- 03.11.14 21:43 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Więcej miejsca na buspasach :-)
- kable zawieraja skrobie?
- Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- OBD2 napięcie akumulatora
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
Najnowsze wątki
- 2025-11-09 Węże do tlenu medycznego
- 2025-11-09 Więcej miejsca na buspasach :-)
- 2025-11-08 kable zawieraja skrobie?
- 2025-11-08 Klip testowy, jak sie to używa
- 2025-11-08 Warszawa => Senior Cloud Engineer - AWS <=
- 2025-11-08 Pewnie za malo zarabial, to sie musial odstresowac
- 2025-11-08 Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- 2025-11-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-11-08 Gdańsk => Senior Software Developer C++ <=
- 2025-11-08 Uszkodzenie na parkingu a odpowiedzialność sprawcy z OC
- 2025-11-08 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D
- 2025-11-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-07 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-07 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-11-07 Warszawa => Senior Programmer C <=




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei