-
Data: 2014-11-03 18:20:20
Temat: Re: sprzedac czy jezdzić...
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 3 listopada 2014 17:03:48 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
napisał:
> Fachowców nie ma bo skończyło się zapotrzebowanie na taką usługę. Gdyby
> rynek takich usług był rozwinięty jak w PRL to ceny były by na rozsądnym
> poziomie. Solidne zabezpieczenie nie wymaga dużo pracy. Trzeba mieć tylko
> odpowiednie narzędzia. W zabezpieczeniu nie idzie o zamalowanie na czarno
> podwozia a pomalowanie tego czego nie widać, progów w środku, podłużnic w
> środku, słupków w środku. Trzeba napościć specyfiku używanego do takiego
> zabezpieczania pod wszystkie ramki ozdobne itp. Za PRL zajmowałem się tym
> zawodowo. To były lekko zarobione pieniądze. Na samochód wielkości 125p
> potrzeba było pracy dwóch osób przez 5 godzin. Z tego 10 minut schodziło na
> pomalowanie podwozia bitexem. To malowanie podwozia na czarno było tylko dla
> oka klienta. Nic nie dawało bo już wtedy fabryczne zabezpieczanie podwozi
> było na bardzo dobrym poziomie.
>
> ----------------------------------------------------
----------------------------
>
> Ja rozumiem, ale obecnie jesli fabryka czegos nie spieprzyla to nawet
> przecietnej ceny nowe auto dla Kowalskiego bez rdzy powinno wytrzymac te 10
> lat, dalej eksploatacji nie przewiduje sie :) Ewentualnie jeszcze 3 lata
> auto rdzewieje i na zlom.
> Za PRLu FSO albo Polonez, ktory byl niezabezpieczony zaczynal rdzewiec po 2
> latach.
Za to zabezpieczony kredens po ośmiu latach nie miał dziur w błotnikach. To samo z
126 cztery lata i dziury w podszybiu. Zabezpieczonemu 10lat nie było straszne.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.14 18:27 k...@g...com
- 03.11.14 19:56 PiteR
- 03.11.14 21:43 Maciek
- 03.11.14 22:51 k...@g...com
- 03.11.14 23:39 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 00:01 k...@g...com
- 04.11.14 01:07 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 01:56 k...@g...com
- 04.11.14 07:52 Trybun
- 04.11.14 07:59 Myjk
- 04.11.14 08:57 Czesław Wiśniak
- 04.11.14 09:34 uciu
- 04.11.14 09:34 Myjk
- 04.11.14 09:48 Kamil 'Model
- 04.11.14 10:14 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasieg elektrykow
- Gwarancja na używane AUTO. Czy dziś WARTO?
- Komitet kolejkowy :-)
- #Motodziennik Używane - OGROMNE PRZEBIEGI - najlepsze silniki diesla i benzynowe ostatnio
- Dlaczego Heweliusz zatonął? Kulisy tragedii I Heweliusz. Prawdziwa historia #1
- Masz 20 sekund na poddanie się :)
- automat czy manual
- Co może być gorsze od pożaru elektryka?
- brylant
- dziś ostatni raz
- pizza motorek
- HYUANDAI NIE POJEDZIE DALEJ! Potrzebuje PILNIE POMOCY!
- Sprężarka klimy
- Elektryczna Urszula Zielińska nawet nie wie, że pomaga Chińczykom 3XDOBITNIE
- Do tego nadają się samochody elektryczne
Najnowsze wątki
- 2025-11-05 Warszawa => C Programmer <=
- 2025-11-05 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-11-05 Warszawa => OSS System Administrator <=
- 2025-11-05 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-11-05 Warszawa => AWS Cloud Engineer <=
- 2025-11-05 Wrocław => Programista React ze znajomością C++ <=
- 2025-11-05 Wrocław => React Developer with knowledge of C++ <=
- 2025-11-04 A jednak o prawnikach
- 2025-11-04 Wyzwanie prawniczenia: Dlaczego poseł KO mecenas G. NIE JEST JUŻ "fujarą i miękiszonem"?
- 2025-11-04 Jak sie smazy elektronike z odleglosci kilkuset metrów?
- 2025-11-04 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-11-04 Warszawa => OSS System Administrator <=
- 2025-11-04 4 lata za zabicie czlowieka, czyli prawo w Polsce
- 2025-11-04 Warszawa => APM/Observability Engineer (Inżynier Presales) <=
- 2025-11-04 Zasieg elektrykow




Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei