  • 11. Data: 2014-05-15 11:58:47
    Temat: Re: sroba nie chce si? odkeci
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2014-05-14 22:43, Jacek pisze:
    > Bez większej kombinacji powinna puścić wkrętakiem udarowym:
    > http://www.toya24.pl/wkretak-udarowy-metalowy-4-konc
    .html
    > Akurat Toya to nędzna jakość, podaję link tylko dla przykładu.

    Jako użytkownik taniego nołnejmowego wkretaka udarowego sugeruje tylko
    uczciwy grot. Sam mechanizm dużo zniesie ale badziewne groty pękają. No
    i im cięższy młotek (nawet 3 kilo) tym lepiej.

    Adampio

  • 12. Data: 2014-05-15 14:10:38
    Od: p...@b...pl

    W dniu czwartek, 15 maja 2014 11:58:47 UTC+2 użytkownik Adampio napisał:

> [...]
    >
    > uczciwy grot. Sam mechanizm dużo zniesie ale badziewne groty pękają. No
    >
    > i im cięższy młotek (nawet 3 kilo) tym lepiej.

    A ja bym się nie zdecydował. Tam jest pod łbem obudowa z lekkiego stopu, śruba
    dokręcona i opiera się o tą pokrywę, wg mnie prędzej strzał się przeniesie przez łeb
    na obudowę niż na gwint.

    A w kwestii dysleksji powiem Wam że nie macie pojęcia. Problem istnieje, wiem bo mam
    w domu. Szymon od 12 roku życia czyta książki z prędkością którą ludzie osiągają po
    kursie szybkiego czytania, czyta chyba najwięcej w całej szkole, każde słowo w każdej
    odmianie powinien mieć w pamięci wzrokowej wbite tysiące razy a litery zamieniał i
    dalej mu się przytrafia, mimo setek godzin (kilka lat codziennych dyktand w domu)
    włożonych w naukę poprawnego pisania.

    KJ

  • 13. Data: 2014-05-15 14:38:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    p...@b...pl wrote:

    > A ja bym się nie zdecydował. Tam jest pod łbem obudowa z lekkiego stopu,
    > śruba dokręcona i opiera się o tą pokrywę, wg mnie prędzej strzał się
    > przeniesie przez łeb na obudowę niż na gwint.

    Mi w takim kluczu udarowym za stówę pękła obudowa.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 14. Data: 2014-05-15 16:34:57
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Thu, 15 May 2014 14:10:38 +0200, <p...@b...pl> wrote:

    [...]
    > A w kwestii dysleksji powiem Wam że nie macie pojęcia. Problem istnieje,
    > wiem bo mam w domu.

    No, problem istnieje, ale istnieją również spell-checkery na komputerach.
    Znam tłumacza-dyslektyka, ale z pomocą komputerową sobie radzi. :-) Usenet
    to nie matura gdzie nie można komputera wnosić i trzeba ręcznie pisać.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    http://leslie.hell.pl/

  • 15. Data: 2014-05-16 14:02:20
    Temat: Re: sroba nie chce się odkecić
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Spróbuj użyć przecinaka i młotka ale radziił bym ostrożnie, ponieważ
    możesz rozwalić inną część ;)

  • 16. Data: 2014-05-16 23:36:26
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-16 14:02, Mateusz NSR pisze:
    > Spróbuj użyć przecinaka i młotka ale radziił bym ostrożnie, ponieważ
    > możesz rozwalić inną część ;)
    Jak to mówią starzy ślusarze "bez majzla i młota to ***j nie robota"
    Jacek

  • 17. Data: 2014-05-17 16:47:52
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    p...@b...pl wrote:

    >A ja bym się nie zdecydował. Tam jest pod łbem obudowa z lekkiego stopu, śruba
    dokręcona i opiera się o tą pokrywę, wg mnie prędzej strzał się przeniesie przez łeb
    na obudowę niż na gwint.

    Zaryzykuje stwierdzenie, ze kazda sruba (wkret) ma leb. Ale na tem
    polega technika odkrecania udarowego, czysta mechanika, nic wiecej.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 18. Data: 2014-05-17 16:49:57
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Jacek <s...@o...pl> wrote:

    >Jak to mówią starzy ślusarze "bez majzla i młota to ***j nie robota"

    To akurat jest prawda prawdziwa, zwlaszcza ze szczegolnym
    uwzglednieniem mlota. Rzecz w tem lezy, by to mechanik kierowal
    mlotem a nie odwrotnie.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 19. Data: 2014-05-17 23:16:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-05-17 16:49, Jacot pisze:

    > To akurat jest prawda prawdziwa, zwlaszcza ze szczegolnym
    > uwzglednieniem mlota. Rzecz w tem lezy, by to mechanik kierowal
    > mlotem a nie odwrotnie.

    Jako uzupełnienie podam inne powiedzonko:"Nic na siłę, wszystko
    młotkiem", bo przy pewnej wprawie młotkiem łatwo jest dozować aplikowaną
    siłę.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj