  • Data: 2022-01-05 14:12:49
    Temat: Re: stal wodorowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "a a" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    On Wednesday, 5 January 2022 at 13:36:03 UTC+1, Konrad Anikiel wrote:
> [...]
    el-hydrogen-low-co2-startups/99/i22

    >Nie ma co wysilać puste głowy, gdy cala wiedza dostępna w internecie

    >There are two ways in which hydrogen can be used in steel production:
    >Hydrogen can be used as an auxiliary reducing agent in the BF-BOF
    >route (H2-BF) Hydrogen can be used as the >sole reducing agent in a
    >process known as direct reduction of iron or DRI (H2-DRI)
    >Hydrogen in steel production: what is happening in Europe ...
    >bellona.org/news/climate-change/2021-03-hydrogen-in
    -steel-production-what-is-ha...

    No ale ja wlasnie sie pytam, po co ten wodór.
    Jesli ma byc produkowany w elektrolizerach z taniego, zielonego pradu,
    to moze od razu żelazo produkować w elektrolizerach ?

    I jak widac u Konrada - mozna i tak.

    Ciekaw jestem, czemu sie tak na uzyciu wodoru skupiaja ... przewiduja,
    ze to bedzie powszechny nosnik energii?

    J.