  • Data: 2009-12-03 17:41:11
    Temat: Re: sterowanie głosowe
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > widziałem program na PC (jakiś pentium 200MHz, dawny znajomy się w to
    > bawił) rozpoznający pojedyńcze słowa, oparty na sioeci neuronowej, więc
    > jest to spokojnie do zrobienia, nie wiem tylko po co autor chce
    > komplikowac to transformatą furiera?:O)
    > moim zdaniem wystarczy sieć odbierająca dzwięk z mikrofonu:O)

    Ale autor wątku chciałby żeby to działało, a nie "działało" :)
    Więc obawiam się, że 200 MHz moż być mało. Przykładowo, mam w maku (znaczy w
    OSX)
    wbudowane w system rozpoznawanie, tyle że po angielsku, no i to właśnie
    "działa", a nie działa...
    Skuteczne rozpoznawanie mowy to chyba ciągle trochę "święty Graal" jest...