  • Data: 2011-05-19 11:07:40
    Temat: Re: święte krowy
    Od: "mm" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    ) że zadałem pytanie na

    Też sie z tym spotkałem , ktoś wyciągnął bardzo stary temat a ja zostałem
    ukarany bo kiedyś na niego odpowiedziałem _paranoja . Oczywiście odpowiedź
    amiralicji była żenująca .Najciekawsze jest to że moderatorzy nie tolerują
    błędów interpunkcji i drobnych pomyłek ale tajne dokumentacje serwisowe bez
    pozwolenia wydawcy jak najbardziej preferują na swoim serwerze.
    Przydała by sie silna zdrowa konkurencja nowego forum bo moderatorskie
    dziatki elektrody działają jak za czasów PRL czy PIs-u.