  • Data: 2021-04-18 18:33:22
    Temat: Re: sygna3y zajete
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:607b66e8$0$522$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zależy od operatora.
    > W orange jak ktoś dzwonił kiedy rozmawiasz to dostajesz tylko
    > SMSa że dzwonił. U niektórych operatorów dostajesz sygnał
    > w czasie rozmowy i możesz zawiesić pierwsze i odebrać kolejne
    > połączenie.

    Bardziej potrzebuję informacji co słyszy dzwoniący na mój zajęty
    numer (gdy ja rozmawiam) i czy to od jakichś ustawień zależy.

    Właśnie chciałem to sprawdzić w Orange na *500 usługi ale... włącza się
    jakiś "sztuczny" facet i próbuje się przekomarzać.
    Kiedy ten idiotyzm wprowadzili?
    Czy jest jakaś możliwość ominięcia go i dostania się do menu?

    Arek