  • 1. Data: 2010-01-01 12:31:26
    Temat: Re: Czarne tablice
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Widzisz, Toyoty Corolle i Cariny z tamtych lat to samochody nie do
    > zdarcia, więc nie ma sensu zmieniać tego na coś nowszego i gorszego.

    Po Toruniu jezdzi yaris na czarnych blachach - jak go pierwszy raz spotkalem
    to az sprawdzilem od kiedy sprzedawali yarisa bo
    wydalo mi sie to podejrzane :) Swoja droga ceny wywolawcze na allegr.
    yarisow z poczatku produkcji mocno mnie zdiwily -widac ze narod
    mocno wierzy w legendarna jakosc toyoty - zadac kilkanascie tys za 11
    letnie miejskie jezdzidelko :) , ja bym wolal za ta kase kupic cos mlodszego
    i lepiej wyposazonego
    np fiata punto II czy stilo