  • Data: 2009-02-20 00:51:14
    Temat: Re: szybkowar
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Slow down facet, pierdykniesz na wylew albo na zawał i gówno Ci
    przyjdzie z praw konsumenckich...

    Jeśli twierdzisz że ten szybkowar jest wadliwy, wypierdol go na złom i
    kup nowy, chyba że punktem twojego honoru jest dopierdolić panience po
    stosunkach międzynarodowych która cieszy sie że przynajmniej taka durną
    pracę znalazła.

    Wydaje mi sie że trochę żałujesz że Cię ten szybkowar nie poparzył,
    jakie piękne odszkodowanko można by wywalczyć od Carefoure'a.

    Przypowieść z życia:

    Kolega mojego ojca doznał pęknięcia tętniaka w brzuchu, po zabraniu do
    szpitala odmówił poddania sie operacji ratującej życie co zmusiło
    lekarzy do podawania mu krwi, po kilku godzinach krew w szpitalu się
    skończyła i szpital musiał dowozić mu krew z innych szpitali a na koniec
    z innego miasta. Po podaniu mu ilości krwi jaka wystarczyła by do
    uratowania życia kilku osób na skutek ucisku wylanej krwi na organy
    wewnętrzne stracił przytomność i dopiero wtedy lekarze mogli go
    zoperować i uratować mu życie które wisiało na włosku. Po
    rekonwalescencji okazało się że zaraził się żółtaczką której wirus być
    może znajdował się w jednej z porcji krwi. Podał szpital którego lekarze
    ratowali mu życie do sądu i wywalczył 100 tysięcy odszkodowania, do dziś
    jest z siebie dumny.
    Ja uważam go za zwykłego skurwysyna.

    PS
    Brzydzę sie hipokryzją dla tego nie piszę d..a, sk...n, pier...ć itp.