  • Data: 2009-06-18 21:33:04
    Temat: Re: taki klucz usb
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeremiasz Kafelski pisze:

    > Przepraszam, nieprecyzyjnie sie wyrażam
    > http://wiki.openmoko.org/wiki/Neo1973

    Trzeba było od razu pisać, że chodzi o OpenMoko.

    Pomysł niezły, ale niestety wyszedł znacznie droższy, niż nawet
    wypasione komórki innych producentów. 300-450 USD to dużo za dużo za
    telefon, który nie ma ani 3G (UMTS), ani nawet EDGE.
    http://www.mgsm.pl/katalog/fic/neo1973/

    Proponuję spojrzeć jednak w stronę komórek na Androidzie (czyli
    Linux+JAVA) - kod źródłowy także dostępny:
    http://source.android.com/download
    a gotowe komórki cenowo wypadają całkiem nieźle, dodatkowo można je
    znaleźć w promocjach operatorów (w Polsce Era G1).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/