  • Data: 2009-09-18 09:12:45
    Temat: Re: tanie oscyloskopy cyfrowe - co warte?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman wrote:
> [...]
    ts_id=12
    > A ten analizator 16 kana?owy jak sie sprawuje ?

    Niestety nie mam chwilowo za duzo z nim pracy więc cięzko mi powiedzieć
    o tym czy prawidłowo wyzwala krotkie impulsy, etc. Na pewno jest średnio
    wygodny do dluższej pracy. Tu zdecydowanie przydałby się zewnętrzny
    soft. Dekodowania protokołów nie ma (bo to drogie ficzery). Za jakis
    miesiąc popędzę go na prawidziwych przypadkach to się zobaczy.

    PS. Oscyloskop ma tryb standy, tzn świeci dioda power mimo wyłaczenia
    przyciskiem mechanicznym. Hmmm.... ;)