  • Data: 2021-10-10 19:42:16
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.10.2021 o 08:05, J.F pisze:
    > Pytam kolejny raz:
    > Czy jest jakis sensowny telefon dla seniora ?
    >
    > 1. sensowne menu powinien miec, bo senior czasem sms czyta, kasuje,
    > wysyla.

    Może raczej uproszczone powinien mieć.

    > 2. duzy wyswietlacz z duza czcionka powinien miec, bo senior wzrok ma
    > slaby,

    Czy nie każdy telefon dla seniora tak ma?

    > 3. klawisze wygodne powinien miec, bo palce senior ma niezgrabne,

    I tego też.

    > 4. glosny i wyrazny powinien byc, bo senior slabo slyszy,

    To chyba nie jest kwestia słabego słyszenia tylko wolnego kojarzenia.
    Gadaj powoli, proste sprawy to zrozumie.

    > 5. tryb glosnomowiacy powinien miec latwo wlaczalny, bo j.w.

    I w tym ma mu pomóc tryb głośnomówiący?

    > 6. ... najlepiej by bylo, jakby sie nie dalo dzwonka sciszyc,
    > bo senior sciszy, a potem nie bedzie odbieral

    No jest taki problem. W tym co Ci podawałem jakiś klawisz w rodzaju
    krzyżyka włącza tryb cichy. I już tak się zdarzyło, że został załączony.
    Ale może można ten tryb przestawić by był głośny jak zwykle.

    > 6a ... hm, senior moze pojsc do teatru, na koncert, czy do kosciola,
    > to moze by sie przydalo wyciszenie, ale z limitem czasowym,

    Nie wymyślasz?

    > 7. glosnosci rozmowy nie powinno dac sie sciszyc za bardzo ...

    Może na jakiś czas? :-)

    > 8. i moze jeszcze jakies latwe przywracanie glosnosci - np wylaczyc,
    > wlaczyc, i zeby bylo glosno.

    Nie jest tak, że tak działają? Jak nie to może przełączanie profili daje
    taki efekt.