  • Data: 2021-10-11 19:43:04
    Temat: Re: telefon dla seniora
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2021 o 18:41, m4rkiz pisze:

    > xcover 3

    Telefon dla seniora bez stacji dokującej?

    > + https://smartfondlaseniora.pl/

    Oglądałem filmiki. Mam wątpliwości czy ta aplikacja jest dla seniora.

    Ktoś dzwoni, na ekranie pojawiają się dwa przyciski "Odbierz" i
    "Anuluj". Co to znaczy "anuluj'?

    Przychodzi SMS, użytkownik wybiera "SMS" i otrzymuje ekran z treścią SMS
    oraz przyciskami. Między innymi "Dalej". Co to znaczy "dalej"?

    Z moich doświadczeń, problemem seniora jest zrozumienie "co tu się
    dzieje". Wszystko co zmienia się jest trudne. Najlepiej jakby nic nie
    wyskakiwało. Oczywiście różni są seniorzy. Niektórzy może akurat mają
    problem ze wzrokiem a nie z kojarzeniem.