    From: "brum" <s...@n...berdyczow>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: telefonia satelitarna - jak to działa?
    Date: Mon, 26 Dec 2011 20:42:47 +0100

    > Rozumiem, że numer służy raczej do identyfikacji dzwoniącego, bo
    > dodzwonienie się na taki telefon nie zawsze jest możliwe (złożona antenka,
    > brak bezpośredniej widoczności z satelitą)?

    roznie to bywa
    era ma usluge roamingu satelitarnego, dziala to tak, ze wkladasz wlasnego
    sima do aparatu i jesli aparat jest w zasiegu sieci thuraya, to mozesz
    dzwonic na swoj numer
    jesli karta jest abonamentowa, to oplaty naliczane sa jak za roaming,
    oczywiscie sa odpowiednie stawki
    nie wiem czy roaming satelitarny dostepny jest w ofercie prepaid,
    przeciwskazan nie widze, wowczas rozmawiasz tyle, ile masz na karcie
    zasady doladowan obowiazuja takie jak normalnie w erze, thuraya jest tylko
    operatorem technicznym uslugi