  • Data: 2009-01-04 19:33:17
    Temat: Re: telewizyjny znaczek pocztowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@t...cy napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Co poustawiać? Z letterboksa pełnej jakości PAL-u nie odzyskasz.

    raczej w druga strone.
    Ci co maja cyfrówki - jakiego by nie mieli TV - ustawia sobie w dekoderze.
    Zalozyc ze reszta (ci co odbieraja analogowo) maja zwykłe TV 4:3 - przeciez
    wiemy ze z takich anten i tak nie da sie ogladac na wszelkich LCD bo obraz
    jest tragiczny.

    > Na pewno nie. Poza tym 90% z tych oglądaczy i tak różnicy nie zobaczy.
    > No i wracając do dziadków i babć - w latach 80-tych rosyjskie filmy
    > wojenne właśnie w ten sposób nadawano i jakoś wielkiego rabanu z tej
    > okazji nie było ;)

    w ten sposób czyli rozciagniete? no to super.
    W tej chwili chyba polsat2 nadaje jakos dziwnie bo tez mam rozciagniete i
    dopiero reczne ustawienie 16:9 pomaga w uzyskaniu normalnych rozmiarów
    postaci. Na szczescie p2 prawie nic ciekawego nie nadaje...

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)