  • 111. Data: 2021-07-31 16:53:58
    Temat: Re: ten drugi. To z czego wynikały ?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-31 o 16:02, Reyk8 pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie zachowujesz bezpiecznej odległości. Nawyk, czy przypadek ?

    > czyli wymuszenie pierwszeństwa. Nawyk, czy przypadek ?

    A Ty stawiasz spację przed znakiem zapytania.
    Dodatkowo stawiasz przecinek przed partykułą czy, która
    pełniła tu funkcję spójnika. Czyli ogólnie masz w d... zasady
    interpunkcji. Aż się boję myśleć jak niechlujnie jeździsz.

  • 112. Data: 2021-07-31 17:30:29
    Od: "Reyk8" <k...@y...pl>

    > A Ty stawiasz spację przed znakiem zapytania.

    > Aż się boję myśleć jak niechlujnie jeździsz.

    Masz dziwne skojarzenia : ortografia z PoRD.
    Musisz się do czegoś przyczepić ?

  • 113. Data: 2021-07-31 17:38:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-31 o 17:30, Reyk8 pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Masz dziwne skojarzenia : ortografia z PoRD.
    > Musisz się do czegoś przyczepić ?

    To akurat ma związek.
    Myślę, że to jak się pokazujesz publicznie w necie
    przekłada się na zachowanie na drodze.
    A Ty nawet po zwróceniu uwagi nie zmieniasz
    swoich niechlujnych nawyków.

  • 114. Data: 2021-07-31 17:48:13
    Temat: Re: ten drugi. cef musi zaistnieć.
    Od: "Reyk8" <k...@y...pl>

    > To akurat ma związek.

    cef,
    Tu nie ma żadnego związku.
    Chcesz tylko zaistnieć na grupie.

  • 115. Data: 2021-07-31 20:53:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-07-31 o 17:48, Reyk8 pisze:
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > cef,
    > Tu nie ma żadnego związku.
    > Chcesz tylko zaistnieć na grupie.

    No i co? Udało się?

  • 116. Data: 2021-08-02 13:00:02
    Temat: Re: ten drugi cię zabije
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Są tacy kierowcy, którzy nie rozpoznają stanu spadku sprawności
    > u siebie i jadą mimo wszystko. Niektórzy z nich powodują wypadki
    > przy niewielkiej już szarości na tej skali a inni dopiero jak jest
    > czarno. Nie ma jednego szablonu.

    Mozliwe i uwazam ze powinni tego uczyć na kursach.

    > Sekunda w ruchu miejskim to jest kilkanaście metrów -
    > chyba źle coś szacujesz, bo wiesz przecież, że zanim naciśniesz
    > hamulec to ze dwa razy zdążysz powiedzieć k....a :-)
    > Jak już kogoś przejedziesz, albo walniesz w inne auto,
    > to będziesz miał wrażenie, że to trwało wieki (wiele sekund) zanim
    > uderzyłeś, dojechałeś, że mogłeś zrobić coś innego,
    > skręcić, odbić, ale wybrałeś źle i stało się.
    > A jechałeś przepisowo i decydowały sekundy.

    Ja juz troche km przejechałem w zyciu wiec zamiast mi tu o kilkunastu
    metrach opowiadac, przyjmij do wiadomosci ze kazdy popełnia błędy.
    Czym wiecej dasz sobie buforów bezpieczenstwa na zagapienie sie, złe
    ruszenie kierownica, wypowiedzenie kurwy zamiast nacisniecia hamulca,
    wreszcie na rzucenie okiem na dobra dupe na chodniku, tym mniejsza
    szansa ze przy jakims złym zbiegu okolicznosci osierocisz czyjes
    dzieci. Albo swoje...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 117. Data: 2021-08-02 13:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ten wzór pasuje do każdej osoby, która ma takie zdarzenia na
    > koncie. A jak się jeździ, to się ma.

    Nie dosc ze brawura to teraz jeszcze szukanie alibi.
    Skup sie za kierownica a nie szukaj wymowek ;-P

    > Owszem zastanawiam się :-). Rozważam w 2022 tramping po
    > południowej Europie i właśnie nie wiem czy koncentracji mi
    > wystarczy, bo pojadę bez zmiennika.

    Az musiałem przeczytac czy ten trumping to coś od trumpa albo od
    trabanta ;-DDD

    Z tego co widze, nikt tam nie narzuca ilosci przejechanych km w ciagu
    dnia wiec zmiennik teoretycznie niepotrzebny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 118. Data: 2021-08-02 15:24:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-02 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Nie dosc ze brawura to teraz jeszcze szukanie alibi.
    > Skup sie za kierownica a nie szukaj wymowek ;-P

    Suma błędów kolego :-).
    Nie sądzę, żeby choćby wśród czytelników tej grupy były osoby,
    które mają jakiś tam przebieg kikaset tys km i nie mają na koncie
    durnej stłuczki czy kolizji.

    Ale mam tylko dwa tygodnie z hakiem.
    Nie mogę jechać tydzień w jedną stronę.

  • 119. Data: 2021-08-02 15:25:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-08-02 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ja juz troche km przejechałem w zyciu wiec zamiast mi tu o kilkunastu
    > metrach opowiadac, przyjmij do wiadomosci ze kazdy popełnia błędy.

    To akurat wiem, rozumiem i akceptuję.
    Od całej reszty tych drobiazgów, buforów, refleksu czy
    samopoczucia zależy skala tego co się
    wydarzy po czyimś błędzie.
    Też mam już nieco przejechane i wiem co to statystyka.

  • 120. Data: 2021-08-02 16:31:01
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    cef w

    > Nie sądzę, żeby choćby wśród czytelników tej grupy były osoby,
    > które mają jakiś tam przebieg kikaset tys km

    z grubsza licząc mam na koncie jakieś 700kkm przejechane
    30 Syrena 105L
    120 Polonez Atu
    180 Daewoo Nubira II
    130 Chevrolet Lacetti
    200 Mitsubishi Lancer
    40 Volvo V60CC
    xx róznymi innymi

    > i nie mają na koncie
    > durnej stłuczki czy kolizji.

    Syreną byłem w rowie (brak uszkodzeń)
    Polonezem byłem w rowie (urwana gumka wieszkak od tłumika)
    Nubira bez incydentów
    Chevrolet wpadł w spadające drzewo podczas białego szkwału na mazurach w
    2007 (uszkodzony grill i róg pokrywy silnika)
    Lancerem przytarłem komuś zderzak na parkingu i drugim razem się o barierkę
    niską obtarłem drzwiami
    Volvo rozbiłem tylną lampę (zaufałem czujnikom cofania)

    IMHO to nie stłuczki :P

    Lancer i VOLVO -- za dużo zaufania do wspomagaczy.

    --
    'Tom N'