    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ten drugi. To z czego wynikały ?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <60f9baa7$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdflhc$vqv$3@news.icm.edu.pl>
    <q...@4...com>
    <60fd99e7$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61024070$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <sdtkir$1nvi$1@gioia.aioe.org>
    <61025abb$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <61043ad6$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 02 Aug 2021 11:00:03 GMT

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ten wzór pasuje do każdej osoby, która ma takie zdarzenia na
    > koncie. A jak się jeździ, to się ma.

    Nie dosc ze brawura to teraz jeszcze szukanie alibi.
    Skup sie za kierownica a nie szukaj wymowek ;-P

    > Owszem zastanawiam się :-). Rozważam w 2022 tramping po
    > południowej Europie i właśnie nie wiem czy koncentracji mi
    > wystarczy, bo pojadę bez zmiennika.

    Az musiałem przeczytac czy ten trumping to coś od trumpa albo od
    trabanta ;-DDD

    Z tego co widze, nikt tam nie narzuca ilosci przejechanych km w ciagu
    dnia wiec zmiennik teoretycznie niepotrzebny.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,