    Date: Thu, 14 Jun 2012 10:08:51 +0200
    From: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tepe chuje na
    <4fd88c1e$1@news.home.net.pl>
    <4fd8992d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8a307$1@news.home.net.pl>
    <4fd8cf8a$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd8ecb4$1@news.home.net.pl>
    <4fd90469$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
    <4fd90bd9$1@news.home.net.pl> <jrbqe2$r5g$1@news.task.gda.pl>
    <4fd989da$1@news.home.net.pl>

    W dniu 14.06.2012 08:51, Andrzej Lawa pisze:
    > Z praktyki.

    A ja ze swojej praktyki wiem, że Ziemia jest płaska, przecież chodzę po
    niej, jeżdżę no to widzę że jest płaska. Czytałem w internecie, że jest
    okrągła ale to przecież kompletna bzdura, zrobiłem już setki tysięcy
    kilometrów i z własnego doświadczenia wiem, że jest płaska. Nie widać że
    jest płaska? To moje wnioski i żadne statystyki czy kampanie społeczne
    nie spowodują zmiany mojego punktu widzenia. Jak można twierdzić że
    Ziemia jest okrągła? Widać ile mogą być warte wnioski poparte praktyką
    jednego człowieka bez zewnętrznego punktu odniesienia lub szerszego
    spojrzenia?

    A wracając do żarówek, przez wiele wiele lat wymianiałem żarówki od
    wielkiego święta. W ostatnich latach natomiast wydałem kilkaset zł,
    głównie na popalone nietypowe źaróweczki w podswietleniu konsoli,
    których oczywiście bez ASO nie dało się wyjąć ani kupić. Mój teść w
    służbowym, naprawdę dużo jeżdżonym aucie, wymienia teraz średnio palniki
    xenonowe co trzy lata bo któryś pada. "Parę zł" one kosztują. Jeden
    zatem zaniża średnią, inny zawyża.

    > Brednie. Takie "precyzyjne" wyliczenie nie dość, że byłoby mocno
    > przybliżone to jeszcze dotyczyłoby żarówki pracującej na stanowisku
    > laboratoryjnym bez żadnych wstrząsów.

    Bredniami jest stwierdzenie, że żarówka świecąca dłużej nie zużywa się
    szybciej. Nie chciałem, używać takich słów, ale gdzieś jest granica
    akceptacji wypisywanych rzeczy.

    --
    Tom01