  • Data: 2021-08-09 13:50:03
    Temat: Re: transfer plikow
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-09 o 12:00, J.F pisze:

    > Bluetooth to nie taki wielki problem - wiekszosc laptopow juz ma.
    > Ale ... najwyrazniej Animka nigdy tak nie kopiowala ...

    Mój dongiel Bluetooth radio kupiłam kiedyś na Allegro za złotówkę.
    Zasuwa jak strzała.
    Potem kupilam drugi niby taki sam, ale jednak nie taki sam, bo bardzo
    wolno przesyla i korzystam w razie potrzeby z tego pierwszego.
    Poza tym adaptery do kart też są bardzo tanie (mam chyba ze 3) i to też
    jest wygoda jak się wsadzi taki adapter z kartą do komputera.
    Widzę, że ludzie się robią coraz bardziej niegramotni i sami sobie
    wszystko utrudniają. Przez dysk google? Hahahaha

    --
    animka