  • Data: 2021-08-09 14:28:47
    Temat: Re: transfer plikow
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2021 o 12:05, J.F pisze:

    > No przeciez mam. W Windows wbudowany ... przynajmniej w nowsze wersje.
    > I dziala jak dziala ...

    Może masz powolną kartę albo coś z protokołem nie halo. W kompie dla
    starej samby trzeba było doinstalować 1.0 bo nie banglało z XP na
    przykład. Inna sprawa to jakieś tam weryfikowanie plików w Andku dodali,
    powyżej 7 wersji i to też spowalnia.

    > A ja nie chce synchro, skoro kopiuje wybrane pliki/katalogi na
    > telefon.

    Też można. Siedzi tam klient jakiś i sobie kolejkuje transfer, chyba
    nawet ma resume..

    > A ja akurat mialem kabel pod reka i nie chcialo mi sie po wifi :-)

    Ja mam kabel magnetyczny. Kupiłem sobie pińć takich kabli, do roweru,
    auta, domu, kompa i on ma tylko zasilanie. Zrezygnowałem w ogóle z
    podłączenia USB na sztywno bo niepraktyczne i wypierdalają się gniazda.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>