  • 1. Data: 2021-08-04 20:22:28
    Temat: transfer plikow
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    wsadzilem do Xiaomi karte SD 64GB, co jest zreszta tematem na osobna
    dyskusje, ale teraz chce na nia troche plikow zapisac z peceta.

    Podlaczam kabelkiem usb, wybieram tryb "transfer plikow",
    i nawet jakies katalogi widze.
    I pojedyncze pliki sie zapisuja.

    Ale jak chce wiecej naraz, szczegolnie wieksze pliki - cos sie urywa
    po chwili.
    I to jakos tak smiesznie, ze np w katalogu paru plikow brakuje,
    kopiuje pojedynczo ... i jakis sie blokuje.
    Bez sladu informacji po prostu nie da sie go skopiowac.

    Te Androidy tak dzialaja, czy to jest jest cecha Xiaomi?
    Naprawde mam karte wyciagac z telefonu lub przez dysk Google kopiowac?

    J.

  • 2. Data: 2021-08-04 21:27:50
    Temat: Re: transfer plikow
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.08.2021 o 20:22, J.F pisze:

    > Te Androidy tak dzialaja, czy to jest jest cecha Xiaomi?
    > Naprawde mam karte wyciagac z telefonu lub przez dysk Google kopiowac?

    Samba jest spierdolona lekko we wszystkich Andkach a i może sama karta
    jest powolna. Ja kopiuję przez WiFi (MyPhoneExplorer) i ten sobie jakoś
    kolejkuje. Idzie wolniej ale idzie. Generalnie i tak tam nie wsadzam
    niczego oprócz muzy. Wolę mieć na dysku w Google.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2021-08-05 02:09:00
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-04 o 20:22, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Te Androidy tak dzialaja, czy to jest jest cecha Xiaomi?
    > Naprawde mam karte wyciagac z telefonu lub przez dysk Google kopiowac?

    Nie masz bluetooth?

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-08-05 11:06:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 21:27:50 +0200, LordBluzg(R) wrote:

    > Samba jest spierdolona lekko we wszystkich Andkach a i może sama karta

    To nie jest samba, tylko jakis MTP.
    Samba jest ... trudno powiedziec, gdzie spierdolona - w Androidzie czy
    w Windows ...

    > jest powolna. Ja kopiuję przez WiFi (MyPhoneExplorer) i ten sobie jakoś
    > kolejkuje. Idzie wolniej ale idzie. Generalnie i tak tam nie wsadzam
    > niczego oprócz muzy. Wolę mieć na dysku w Google.

    A to wlasnie muza.

    Co do innych plikow - raczej nie chce ich miec na dysku googla.
    Moze w postaci zip zabezpieczonym haslem ...

    J.

  • 5. Data: 2021-08-05 13:10:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 4 Aug 2021 22:37:18 +0200 (GMT+02:00), Personalidade
    Onisciente wrote:
    > "J.F" wrote...
    >
    > W teleAndroSraju posiadam 1TB; ZERO problemów,
    > sam androSraj 0.5TB

    Ale czy kopiowales hurtem z peceta ... i to jeszcze przez kabel USB?

    w katalogu paru plikow brakuje,kopiuje pojedynczo ... i jakis sie blokuje.Bez sladu
    informacji

    > Jak bitBadziewia są firmowe i należycie skonfigurowane,
    > ani śladu po problemach!
    >
    > W neoPRLu niemal wszystko jest NAJNIŻSZEJ
    > jakości (chinole nazywają to odpady dla motłochu).

    Nie mowie nie, ale Xiaomi ... jest to jakas firma.
    Chinska bo chinska, ale jakby z ambicjami.

    > Nie wspominając o przewalaczach importerach i
    > neoPRLu jako piąte koło u wozu, z założenia same
    > odpady (dla odpadów).

    Taa, a ile razy nam wciskano jakies gorsze towary - chocby te slynne
    proszki o mniejszej zawartosci proszku do prania.

    No i kto tu przewalacz - Niemiec producent, Polak prezes polskiej
    filii, Niemiec prezes polskiej filii, prezes sklepu ... zagranicznej
    marki przeciez :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-08-05 22:03:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.08.2021 o 20:22, J.F pisze:

    > wsadzilem do Xiaomi karte SD 64GB, co jest zreszta tematem na osobna
    > dyskusje, ale teraz chce na nia troche plikow zapisac z peceta.
    podłącz więc kartę sd do pcta, nie telefon!!!!

    > Te Androidy tak dzialaja, czy to jest jest cecha Xiaomi?
    czy wszystkie samochody formuły1 mają takie niedostosowane zawieszenie
    do polskich dróg? Tak.
    Czy wszsytkie telefony tak gównianie radzą sobie z transerem? Nie.
    zależy to od sterownika w PC, kabla, sposobu obsługi plików w telefonie
    i pierdyliona innych czynników. tyle ze tej cechy się nawet nie bada,
    gdy prawie wszystko jest w chmurze i bezprzewodowe

    > Naprawde mam karte wyciagac z telefonu lub przez dysk Google kopiowac?

    Jak chesz, Twój wybór. Jeśli chcesz sobie zaoszczędzić kłpotów, to do
    obsługi, kopiowana na sd, wykorzystaj czytnik, dziurkę w laptopie, nie
    telefon
    jeśli masz ochotę przesłać pliki z PC do telefonu, uruchom na telefonie
    (darmowy) serwer ftp, w total comanderze na pc zobaczysz drzewo
    katalogowe telefonu, zaznaczysz co tam chesz, klikniesz kopiuj i po
    chwili będziesz miał pliki w telefonie.
    PRzy odpowiedniej konfiguracji, ponowne kopiowanie będzie wymagało na
    telefonie 1 kliknięcia - uruchom na PC jednego kliknięcia połącz.

    ToMasz

    PS wiele nowych szybkich telefonów nie ma miejsca na kartę sd, bo są
    wolne i zawodne.

  • 7. Data: 2021-08-05 22:45:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 05.08.2021 o 11:06, J.F pisze:

    > To nie jest samba, tylko jakis MTP.
    > Samba jest ... trudno powiedziec, gdzie spierdolona - w Androidzie czy
    > w Windows ...

    To użyj jakiegoś klienta MTP w kompie. Nie wiem co ma MyPhoneExplorer
    ale działa. Po kablu też działa. Nie używam w sumie połączenia USB z
    fonem bezpośrednio. Bessensu. Mając MyPhoneExplorer robię od razu
    synchro i mam wszystko w jednym a że przez WiFi, to tylko dlatego że nie
    chce mi się podłączać kabla.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 8. Data: 2021-08-06 01:14:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-05 o 11:06, J.F pisze:

> [...]
    >
    > A to wlasnie muza.
    >
    > Co do innych plikow - raczej nie chce ich miec na dysku googla.
    > Moze w postaci zip zabezpieczonym haslem ...

    Mało pojemny masz dysk i bez dodatkowej partycji? Współczyję wrzucania
    do chmury google.

    --
    animka

  • 9. Data: 2021-08-06 07:31:35
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 05.08.2021 o 13:10, J.F pisze:

    > Ale czy kopiowales hurtem z peceta ... i to jeszcze przez kabel USB?

    Kopiowałem, poszło bez problemu. Tylko trzeba wybrać "przesył
    plików/transfer plików"

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii" :-D

  • 10. Data: 2021-08-06 08:23:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Nie masz bluetooth?

    Dobry pomysł Animko. Dokupi sobie bluetootha i problem z głowy. ale
    zanim wyda pieniądze, może byś mu spawdziła, tak pi razy oko, ile czasu
    w praktyce zajmie mu skopiowanie 64giga blututem za 25zeta?

    ToMasz