    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: transmisja przez port com bez interpretacji
    Date: Tue, 25 Aug 2009 00:40:43 +0200

    > Sprawdź Terminal v19.b by Br@y++. Jeśli też pisze do pliku tak jak
    > Hyperterminal to możesz przełączyć na hex to wtedy powinien pisać do
    > pliku kodami 0-F. Musiałbyś przekonwertować z takiego zapisu na binarny
    > jakimś edytorem hex.

    Potwierdzam. Program ten ma taką złośliwą cechę, że ma ustawiony
    parametr "Clear RX on char" i tam jest numer znaku, który kasuje okno, a
    przy okazji blokuje kawałek dalszego odbioru i pieprzy zapis do pliku ;P..

    ALE!!!!

    Jak się przełączy na HEX to wszystko zapisuje bez problemu!! Potem można
    taki plik zaimportować do hex editora, pewnie do większości można... ja
    do tego używałem pewnego programu, ale nazwę będę mógł Ci podać jutro,
    może za 2 dni dopiero...

    Pozdrawiam!!