    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: tresc SMS
    Date: 24 Jul 2013 14:39:48 GMT

    Pan J.F napisał:

    > "W 15. tomie akt zgromadzonych ws. Iwony Wieczorek znajduje się
    > raport z analiz połączeń telefonicznych (zrobiono go dopiero rok
    > po zaginięciu dziewczyny). Wynika z niego, że pewien numer telefonu
    > "pojawiał się" w tych samych miejscach co nastolatka - czytamy w
    > "Polityce". Śledczych tan fakt nie zainteresował. Informacje nie
    > zostały rzetelnie zbadane.

    To czytamy w "Polityce" -- ciekawsze by było przczytać sam raport,
    a nie to co z niego "zrozumiał" dziennikarz.

    > Tajemniczy numer jest w aktach opisany jako "numer poruszający się
    > po drodze tożsamej".

    Jeśli coś zostało tam opisane jako "numer poruszający się po drodze
    tożsamej", to na pewno nie na podstawie "analiz połączeń telefonicznych",
    tylko analizy danych na temat logowania do sieci.

    > Ciekawe - poszli tropem bilingow, czy juz rutynowo takie analizy sie
    > robi, a potem przyjda noca, plastykiem w drzwi zalomoca - pryzznaj
    > sie, bo inaczej posiedzisz trzy miesiace, to sie przyznasz do
    > wszystkiego :-)

    Na pewno nie tropem billingów, to dla mnie oczywiste. I nie robi się
    tego rutynowo -- to chyba wynika z tekstu.

    > A to tylko twoj telefon jest jednym z 10 ktore byly w poblizu
    > wszystkich trzech wlaman do jubilerow.

    To nie jest "tylko", to jest całkiem solidna *przesłanka* do zbadania
    kim jest właściciel. Zbadania, nie do drzwi łomotania -- a to wymaga
    całkiem innych umiejętności.

    --
    Jarek (to może ja już pójdę zagrać na skrzypcach)