    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: tresc SMS
    Date: Wed, 24 Jul 2013 17:49:11 +0200

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F napisał:

    >To czytamy w "Polityce" -- ciekawsze by było przczytać sam raport,
    >a nie to co z niego "zrozumiał" dziennikarz.

    Owszem, ale sledztwo trwa, to raport chyba tajny ? (jak widac nie dla
    wszystkich).

    >Jeśli coś zostało tam opisane jako "numer poruszający się po drodze
    >tożsamej", to na pewno nie na podstawie "analiz połączeń
    >telefonicznych",
    >tylko analizy danych na temat logowania do sieci.

    zwal jak zwal - tu akurat wiadomo ze operator to zapisuje i musi, bo
    tak ustawa nakazuje.

    >Na pewno nie tropem billingów, to dla mnie oczywiste.

    Niekonieczne. Mogli sprawdzic billingi dziewczyny lub podpytac
    rodzicow i trafic na chlopaka.
    Chlopak, nazwijmy to warty sprawdzenia, wiec i jego billingi.
    A potem dane numerow do ktorych dzwonil/do niego dzwonily.

    >I nie robi się tego rutynowo -- to chyba wynika z tekstu.

    Kto wie, jesli maja narzedzie do "wyszukiwania drog tozszamych", to co
    szkodzi prokuratorowi wydruk sobie zamowic ? Przeciez za niego nie
    placi - tzn nie z wlasnej kieszeni :-)

    >To nie jest "tylko", to jest całkiem solidna *przesłanka* do zbadania
    >kim jest właściciel.

    Jakby ich bylo tylko 10, czy tam podobnie niewielka liczba, to
    owszem - bardzo ciekawa przeslanka.
    Zreszta - wspolnikow mozna tak wylapac, potencjalnych swiadkow
    zdarzenia (bywa ze w okilicy niewiele osob porusza sie po nocy) ...
    dlatego to moze byc calkiem rutynowa procedura :-)

    Jesli sa przygotowane narzedzia informatyczne, to uzycie niewiele
    kosztuje :-)

    > Zbadania, nie do drzwi łomotania -- a to wymaga całkiem innych
    > umiejętności.

    Najlepiej sie bada w trybie rewizji :-)
    A ze podejrzany o przestepstwo, moze miec bron, to brygada AT bardzo
    wskazana :-P

    A potem sie przyjdzie wytlumaczyc z posiadania 8 telefonow , 4
    komputerow i moze jeszcze paru radyjek samochodowych.
    No i z nieplacenia abonamentu RTV :-)

    J.