  • Data: 2009-01-11 12:01:01
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Arni <a...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

    McGregor pisze:
    > Użytkownik "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ireneuszu zwany Dyłą. Może napisz z łaski swojej, jak jedna laska, w
    > którym to miejscu według Ciebie pierdolę, lub skłamałem.

    a gdzie on Ci to zarzucił?

    > Wykaż mi moje
    > buractwo poprzez twórczą polemikę. Bo jeśli nie potrafisz to:
    > WYPIERDALAJ!!!!
    kazdym swoim slowem potwierdzasz swe buractwo i żenująco niski poziom
    kultury.
    Jedyn słowem czas do wora bo szkoda nerwów na Twe wypociny.

    Przywitaj sie z kolegami.

    PEES: gdybys nie zrozumiał: nie wysilaj sie z odpowiedzią, nie
    przeczytam jej.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"