  • 21. Data: 2009-01-11 12:08:22
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    news:gkcn1t$n74$1@inews.gazeta.pl...
    > PEES: gdybys nie zrozumiał: nie wysilaj sie z odpowiedzią, nie przeczytam jej.

    Wysilę się. Po chuj mnie informujesz o tym że wsadzasz mnie do KF-u? Dla szpanu?
    Żeby wszyscy widzieli, żeby się dowartościować? Po prostu wsadzasz i chuj. Po co
    ta otoczka? I tak będziesz czytał moje posty w w cytatach innych. A tak wogóle,
    to chuj mnie to interesuje gdzie sobie wsadzisz moje posty, możesz i w dupę.

    --
    McGregor

  • 22. Data: 2009-01-11 12:09:47
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkcmss$neb$1@news.dialog.net.pl...
    > To jest nazwisko, anonimowy przygłupie.

    Hehe, gratuluję! Mądralo.

    --
    McGregor

  • 23. Data: 2009-01-11 12:15:35
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkcmop$nes$1@news.dialog.net.pl...
    > No i co, każde dziecko w tym kraju ma godną opiekę?

    Nie ma. A powinno. Z darami orkiestry też nie ma. To nie kwestia zbiórek, akcji
    typu: rzut na taśmę. To kwestia tego, kto rządzi w tym jebanym kraju i jak? Nie
    sądzisz? Może energię jaką naród spala na zbiórki dla orkiestry, skierować na
    to, by tych chui z rządu zmusić do finansowania szpitali? A może ich wyjebać i
    wybrać takich co potrafią? O tym nie pomyslałeś?

    > A gdyby tak nagle
    > cały sprzęt ofiarowany przez orkiestrę zniknął ze szpitali, czy każde
    > dziecko w tym kraju miałoby godną opiekę?

    Niewiele by to zmieniło w skali tak dużego kraju jak Polska.

    > Wsadź sobie te swoje podatki
    > tam, gdzie trzymasz głowę.

    W szyję? :-) Jakoś dziwnie Ci to wyszło. Jak by nie te moje podatki to nie
    skończyłbyś swojej upragnionej zawodówki chłopczyku.

    --
    McGregor

  • 24. Data: 2009-01-11 12:18:52
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    McGregor pisze:
    > Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nudy. Może i ja tak lekko OT.
    > Ciekawi mnie czy Owsiak żyje z tej orkiestry? Tak wogóle z czego i na
    > jakim poziomie sobie żyje? Jak dla mnie cała ta orkiestra to lekkie OT.
    > To odwrócenie uwagi od innych istotnych spraw. Pewnie nie każdy zdaje
    > sobie z tego sprawę, ale te 20 czy nawet 50 milionów złotych zbieranych
    > przez orkiestrę, to w porównaniu z finansami państwa jest jak ziarnko
    [ciach]

    Stosujac TWOJA ARETORYKE (nowe slowo :)), nalezaloby odpowiedziec:
    "spierdalaj dziecko na onet".

    Widzialem go kiedys za granica na lotnisku w turystycznej miejscowosci,
    ale na mysl mi nie przyszlo snuc teorii o pochodzeniu pieniedzy, za
    ktore oplacil wczasy. Sa ciekawsze zajecia, niz osmieszanie sie w ten
    sposob.

    > I tu znowu pytanie: z czego żyje Owsiak? Takie lekkie OT na wieczór:-)

    Zle postawione pytanie. Po co zyje Owsiak? Zeby pokazac zramolalym
    zgredom przepelnionym nienawiscia z ego na poziomie nieosiagalnym dla
    normalnego czlowieka, ze mozna cos wiecej niz tylko narzekac i siedziec
    bezczynnie.

    Medrkujesz i pyskowki urzadzasz na grupie jak smarkacz w piaskownicy.
    Moze wszyscy tu obecni zaczna debatowac, czy to kryzys wieku sredniego,
    andropauza, nerwica, czy cos innego? Tylko po co. Skocz do psychologa na
    kilka rozmow, Tobie pomoze, a i na grupie bedzie mniej "mordobicia".

    Ps. Juz widze odpowiedz w stylu "wujka Staszka mistrza cietej riposty"

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 25. Data: 2009-01-11 12:23:32
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Ozz" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]

    Nastepny, który nic sensownego nie napisał, ślepo wierząc w szczytny cel i swego
    Guru Owsiaka. Identycznie jest z Rydzykiem i jego armią moherów. Nie widzisz
    podobieństwa kolego Wujku Staszku?

    --
    McGregor

  • 26. Data: 2009-01-11 12:24:18
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    McGregor pisze:
> [...]
    > to, by tych chui z rządu zmusić do finansowania szpitali? A może ich wyjebać i
    > wybrać takich co potrafią? O tym nie pomyslałeś?

    Zrób to. Skończ pierdolić i zrób. A jeśli nie chcesz zrobić, to siad na dupę
    i morda w kubeł kiedy inni coś robią. Przynajmniej nie przeszkadzaj.

    > Niewiele by to zmieniło w skali tak dużego kraju jak Polska.

    Dla mnie osobiście zmieniłoby w sposób zasadniczy. Dla wielu innych, których
    dzieci przeżyły/wyzdrowiały dzięki temu sprzętowi, też.

    > W szyję? :-) Jakoś dziwnie Ci to wyszło. Jak by nie te moje podatki to nie
    > skończyłbyś swojej upragnionej zawodówki chłopczyku.

    Masz głowę w dupie. Wyciągnij ją, rozejrzyj się, spróbuj coś zrozumieć.
    Chyba, że nie jesteś w stanie, bywa...

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 27. Data: 2009-01-11 12:35:53
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkcodh$olo$1@news.dialog.net.pl...
    > Zrób to. Skończ pierdolić i zrób.

    Po co? Ja nie mam dla kogo. Dla Ciebie? W dupie Cię mam.

    > A jeśli nie chcesz zrobić, to siad na
    > dupę i morda w kubeł kiedy inni coś robią.

    Że niby dlaczego tak? Komunizm? Mam wyznawać jedynie słuszną teorię?
    Przesadzasz.

    > Przynajmniej nie przeszkadzaj.

    Komu przeszkadzam?

    > Dla mnie osobiście zmieniłoby w sposób zasadniczy. Dla wielu innych,
    > których dzieci przeżyły/wyzdrowiały dzięki temu sprzętowi, też.

    Więc masz w tym prywatny interes? W związku z tym Twoje zdanie w tej kwesti się
    nie liczy. Jest nieobiektywne. Każdy sąd by Cię wykluczył.

    > Masz głowę w dupie. Wyciągnij ją, rozejrzyj się, spróbuj coś zrozumieć. Chyba,
    > że nie jesteś w stanie, bywa...

    Nigdy nie słyszałem tak idiotycznego powiedzonka. Gdzie Ty masz głowę lasko? W
    piździe?

    --
    McGregor

  • 28. Data: 2009-01-11 13:03:39
    Od: p...@g...com

    McGregor, jakim motocyklem jezdzisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek F.

  • 29. Data: 2009-01-11 13:05:14
    Od: jarek_bolo <b...@w...pl>

    McGregor może trochę przegiął pałkę i nie w takie słowa ubrał to co
    chciał powiedzieć.
    A mnie zastanawia drodzy grupowicze co powiecie na fakt, że organizacja
    kościelna o nazwie Caritas robi 10 razy (szczegóły we wpisie na Blogu,
    do którego link niżej podałem) więcej dla dzieci niż Owsiak, a jakoś
    media się tym tak nie zachwycają. Ciekawe dlaczego? Wskazówki: Kościół,
    wartości moralne, zasady vs. lewacka propaganda i poprawność polityczna
    + polityka (długo by pisać).

    Polecam przeczytać krótki wpis na tym Blogu:
    http://niezalezna.pl/blog/show/id/811

    W ogóle polecam portal http://www.niezalezna.pl

    Pozdrawiam
    Jarek Bolo

    --
    Jam jest Polska, Ojczyzna Twoja, ziemia Ojców, z której wzrosłeś.
    Wszystko, czym jesteś, po Bogu - mnie zawdzięczasz!!

  • 30. Data: 2009-01-11 13:09:05
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "McGregor" napisał :
    > Wysilę się. Po chuj [...]

    Panowie !
    Mam wielką prośbę. Możecie sobie te serdeczności na priv wysyłać ? Większość
    (tak, tak - na serio) nie ma ochoty tego czytać.
    --
    PZDR
    Wojciech G.