  • Data: 2022-01-03 14:24:40
    Temat: Re: tv do kompa 65 czy 75 cali
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 2 Jan 2022 00:05:56 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > A normalnych telewizorów nie było? :)
    >
    > Samsung choć produkuje dobre matryce to nie nauczył się produkować
    > procesorów wizyjnych i w rzeczywistości oferują klientom tylko design i
    > marketing. W podobnej cenie, może 2-3 stówy drożej można kupić TV Sony
    > lub LG, który jakością obrazu dystansuje tego Samsunga.
    >
    > Zwróć uwagę na obraz szybko poruszających się obiektów. Zwłaszcza w
    > grach komputerowych jasnych obiektów na ciemnym tle.

    U mnie w Soniaku tego nie zauważyłem.
    Posiadam Q60R, a konkretnie QE49Q60RA.
    Matryca dobra, kolory (po moich ustawieniach) IMO prawidłowe.
    Nie smuży.

    Czyta przez USB prawie wszystko, a mam próbki w różnych kodekach i video, i
    audio.
    Bez problemu pokazuje też z NAS-a przez DLNA, z YT przez internet.
    Oczywiście nie ma problemu z nowym DVB-T2 i HbbTv.
    Ma (w standarcie) jeszcze kupę różnych rzeczy (np nagrywanie jednego
    programu podczas oglądania drugiego, ale nie z satelity) i drugą kupę
    możliwości do dogrania.

    Mógłbyś polecić coś z zacniejszych firm?
    Ważne, aby oby nie był uboższy, niż Q60R.

    Pytam, bo do czerwca w innym miejscu będę musiał wymienić tv na nowy -
    aktualnie stoi tam muzeum.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam