    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: upgrade Xeon E5-1620 v3
    Date: Thu, 25 May 2023 03:42:47 GMT

    On 2023-05-25, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > in <news:NUxbM.826034$BiG3.286660@fx11.ams1>

    > przepraszam waćpana ale w tej kwestii nie potrzebuję żadnej porady :)

    Potrzebujesz, potrzebujesz, no sam popatrz co napisałeś :) Mój ponad
    20-letni zbiór własnych zdjęć i filmów, właczając zdygitalizowane
    analogi (tez 8mm) nie zajmuje nawet 2TB a wchodzą w to też raw DV.

    > bitrate 17ooo lub 35ooo nie jest mi do niczego potrzebne.
    > wystarczy 7000.

    Przy takim zjechaniu nawet z przejściem z 264 na 265 widać będzie
    artefakty, szczególnie, że Handbrake, choc przyzwoity, jakiś szczególnie
    wysokich lotów nie jest.

    Ja Ci mówię, Ty się nie mścij na bogu ducha winnych filmach. Ty bądź
    smiały, odwazny, nie bojacy się własnych uczuć. Ty otwarcie powiedz, że
    chcesz sobie zupgradowac cpu bo chcesz i już. Nikt, Cię za to nie
    potępi, a już z pewnościa na tej grupie :)

    No chyba, że zona czyta, to mrugnij.

    --
    Marcin