  • Data: 2020-09-08 17:35:36
    Temat: Re: virgin - juz nie virgin?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. w news:1o2tc536usm10.coxersk08sj6$.dlg@40tude.net

    >pytanie, czy w ogole "powinny" byc wyswietlane sieci do wyboru...
    >Oczekuje tego o tyle, o ile *moj* tel ma prosta opcje typu "pokaz
    >dostepne sieci". Jesli ta opcja JEST w tel, to musi (?) pokazac.

    Tak to rozumiem.

    >Co nie znaczy,ze mozna autom./recznie przejsc na wybrana siec.

    Pytanie czy telefon nie sprawdza jakos czy dana siec obsluzy karte i
    nie pokazuje niektorych.
    Tylko gdzie ?
    Sprawdzam swoj z karta orange ... mam wszystkie cztery sieci
    znalezione i to jeszcze w wersjach 2G, 3G i 4G.

    W dodatku Orange z T-mobile robili jakąś wspolna siec ...

    >Najstarsze moje telefony mialy taka opcje/zdolnosc i obecny (samsung
    >j3 2016) ma. W starszych tel nie moglem podpinac sie pod cokolwiek
    >widocznego, bo bylem w orange, wiec np widzialem tmobile, plus, etc.
    >i tylko tyle - bylo sie w orange i zero ruchu.

    To nawiasem mowiac jakos ewoluowalo - kiedys sieci mialy swoje nr, i
    telefon mial wpisaną liste nazw operatorow.
    Teraz to jakos sie aktualizuje automatycznie ...

    A kiedys Play byl ?
    A jestes w zasiegu jego stacji ?

    J.