    From: Marek Borowski <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ?więte krowy
    Date: Sat, 21 May 2011 22:08:36 +0200
    <4dd4f4a3$0$2502$65785112@news.neostrada.pl> <ir2tlv$b4c$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <ir3mlf$lkb$1@news.onet.pl>
    <ir3ntq$q6v$3@news.onet.pl> <ir3si5$jan$1@news.onet.pl>
    <s...@b...pl>
    <5...@p...pl>
    <i...@4...com>
    <7...@p...pl>

    > Jaki problem? Od samego początku było wiadomo, że obowiązuje ISOlatka.

    Taki problem iz nie kazdy OS mial mozliwosc uzywania innego kodowania
    niz ascii, czesto polskie znaki wystepowaly w roznych standardach a
    klient poczty i czytniki newsow nie oblugiwaly konwersji pomiedzy
    kodowaniami. Efekt byl taki iz najwygodniej bylo nie uzywac polskich
    znakow.

    > A ja jestem najlepszym przykładem czegoś przeciwnego.

    I co niby z tego wynika ? Jeden lubi to drugi lubi tamto.

    Pozdr

    Marek