eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywodorRe: wodor
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.d97-175.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wodor
    Date: Thu, 24 Apr 2025 06:49:54 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vucfth$8h1$1@news.chmurka.net>
    References: <i1f741htida6$.1gtfa65uspxmz$.dlg@40tude.net>
    <1un7x8qy1hebj.nevhw6v8q7s$.dlg@40tude.net>
    <vr0h0k$dob$2@news.chmurka.net>
    <jvc9tao0ljmc$.l2jh4dws235i.dlg@40tude.net>
    <vu2284$ac5$1@news.chmurka.net>
    <1prfjr6to07p6$.14xfk76q7h1em$.dlg@40tude.net>
    <vu7gpb$7uf$1@news.chmurka.net>
    <1ru1sl2ttedvz$.1tww6o30eh3q0$.dlg@40tude.net>
    <vu7k9o$7uf$2@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vu83du$lh3$1@news.chmurka.net>
    <21g3m8od6bxx$.ooob0h72p1jx$.dlg@40tude.net>
    <vu8ac2$4ml$1@news.chmurka.net>
    <1r0g4i63x0tz2$.i3mi0ytus2s8$.dlg@40tude.net>
    <vuamtc$crq$1@news.chmurka.net>
    <l0zwmzopjcf0$.pkxea2lex29j$.dlg@40tude.net>
    <vuav5m$lp0$1@news.chmurka.net>
    <wm7hdc0ts6n2$.15u7352bs5rly.dlg@40tude.net>
    <vub1ij$prq$1@news.chmurka.net>
    <1rky8m0e5e37q$.1iav4apak1e18$.dlg@40tude.net>
    <vub2p9$prq$2@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 24 Apr 2025 04:49:54 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="d97-175.icpnet.pl:77.65.97.175"; logging-data="8737";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:WV+5jhiE2BGVThnUYe733D6EhEA=
    sha256:QSAHH6zCY5SUFTPpk8xXvp0nwFT/p5WnuALZHFFhD1k=
    sha1:WlQQj2tzE4Guy5+SzDRwmHoMiBE=
    sha256:btZjsA6jmlyY8dCYQur6A/BVDKCxc5JXP7ItbJ66/8E=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    X-Antivirus: Avast (VPS 250423-4, 23.4.2025), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2729703
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-04-2025 o 18:13, J.F pisze:
    > On Wed, 23 Apr 2025 17:59:39 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 23-04-2025 o 17:46, J.F pisze:
    >>> On Wed, 23 Apr 2025 17:39:01 +0200, Cavallino wrote:
    >>>> W dniu 23-04-2025 o 17:36, J.F pisze:
    >>>>>>> Bo na razie wyszło, że doładowanie o 71%, czyli teoretycznie o
    >>>>>>> 54.7kWh, pobrało 58kWh z gniazdka ?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Bardzo przyzwoicie.
    >>>>>>
    >>>>>> Ale to na w miarę szybkim CCS.
    >>>>>> Z gniazdka w domu wyjdzie gorzej, czym wolniej, tym straty większe.
    >>>>>
    >>>>> A nie odwrotnie?
    >>>>
    >>>> Ponoć nie.
    >>>> Ale nie sprawdzałem osobiście, mam to gdzieś.
    >>>
    >>> Teoretycznie - im wyższy prąd ma płynąć, tym większe napięcie
    >>> potrzebne, a nadwyżka napięcia, to jest strata.
    >>>
    >>> Ale może niektóre podgrzewają baterię,
    >>
    >> Albo chłodzą.
    >
    > Przy małej mocy z gniazdka nie trzeba chłodzić, albo trzeba mniej
    > chłodzić.

    Ale za to krócej przy większym prądzie.
    Podejrzenie jest takie, że sama aktywność samochodu też powoduje straty.
    Dużo lepiej jest szybciej naładować i pozwolić się uśpić.

    >> Ale nawet na AC mniejszy prąd=wyższe straty.
    >
    > Będę kiedyś miał, to może zmierzę.

    Teraz możesz uwierzyć na słowo.
    Ja tak zrobiłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: