    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wtyki Jack - do notebookow
    Date: Thu, 16 Jul 2009 11:46:13 +0000 (UTC)

    ThinkXtra napisało:

    > chyba jednak nie do konca, bo rurka jest dwustronnie stykowa: zew i
    > wew, a pin w srodku to jest do jakiejs komunikacji.

    W tym uniwersalnym zasilaczu oczywiście kabel jest dwuprzewodowy.
    Więc nawet jak IBM zaplanował sobie jakąś komunikację, to jej w tym
    zasilaczu nie było. A jak mu wychodzi współpraca z laptopami IBM,
    tego nie wiem.

    > Kiedys w DELLU ...srodkowy pin sie przygial i notebook sie ladowal,
    > ale caly czas krzyczal ze cos mu sie nie podoba......

    W DELLu miałem wtyczkę w kształcie litery U, a w niej trzy dziurki
    ustawione w trójkąt. We wtyczce oryginalnego zasilacza dobrze było
    widać, że w jednej z dziurek nie ma nawet blaszki styku.

    --
    Jarek