  • Data: 2010-02-25 23:54:53
    Temat: Re: wybór auta
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Robert S. pisze:

    > No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł :) a więc
    > auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła
    > kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku
    > oczywiście bez paliwa)

    Przy Twoich kryteriach marka i model są niezbyt istotne.
    Tak jak już dostałeś odpowiedź - na pewno nadwozie min. 4 drzwi i silnik
    benzynowy.
    Do tego zadbany egzemplarz.

    Bo zużycie paliwa jest dla Ciebie nieistotne, sam samochód też będzie
    jeździł mało, więc będzie się mało zużywał.
    Natomiast istotne jest to w jakim stanie auto kupisz, bo prawdopodobnie
    jak doprowadzisz je do stanu używalności, to już niewiele będziesz w nim
    musiał robić.