  • 1. Data: 2010-02-25 10:54:58
    Temat: wybór auta
    Od: "Robert S." <r...@p...onet.pl>

    Witam,
    potrzebuję waszej opinii :)
    stoję przed wyborem auta, które będzie służyło w mieście na krótkich
    trasach (do 5 km w jedną stronę i 5 w drugą). Dodatkowo będą będzie w
    nim przewożona 2 dzieci w fotelikach. Silnik autka powinien bez
    problemów dawać sobie rade na tak krótkiej trasie - w sensie awaryjność
    i pracy w warunkach niedogrzania.
    Co polecacie?

  • 2. Data: 2010-02-25 10:55:38
    Temat: Re: wybór auta
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert S. wrote:

> [...]
    > nim przewożona 2 dzieci w fotelikach. Silnik autka powinien bez
    > problemów dawać sobie rade na tak krótkiej trasie - w sensie awaryjność

    Ja tradycyjnie polecam Meleksa.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-02-25 11:00:57
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Robert S. wrote:
> [...]
    > problemów dawać sobie rade na tak krótkiej trasie - w sensie
    > awaryjność i pracy w warunkach niedogrzania.

    Nie dizla! Bo teraz każdy kupuje dizla, trzeba się jakos odróżniać ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 4. Data: 2010-02-25 11:18:16
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > stoję przed wyborem auta, które będzie służyło w mieście na krótkich
    > trasach (do 5 km w jedną stronę i 5 w drugą). Dodatkowo będą będzie w
    > nim przewożona 2 dzieci w fotelikach.

    Czyli powinno być 4/5 drzwiowe i z silnikiem benzynowym. Bardzo
    przydatne byłoby podanie budżetu, bo przy powyższych założeniach to się
    nawet Tico załapuje.

  • 5. Data: 2010-02-25 11:23:15
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dizla! Bo teraz każdy kupuje dizla, trzeba się jakos odróżniać ;)

    Nie prawda, sprzeczność!
    Ja miałem i nadal poszukuję dużej, palącej wiadro wahy na 50km, benzyny,
    może i turbo benzyny. Nie bądź taki i nie generalizuj :P

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-02-25 11:31:12
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Czyli powinno być 4/5 drzwiowe i z silnikiem benzynowym. Bardzo
    > przydatne byłoby podanie budżetu, bo przy powyższych założeniach to się
    > nawet Tico załapuje.
    Uno też, a nawet Punto (ale nie polecam bo sondy lambda kradną) ;-)

    p.

  • 7. Data: 2010-02-25 11:35:53
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Lewis wrote:
> [...]
    > Ja miałem i nadal poszukuję dużej, palącej wiadro wahy na 50km,
    > benzyny, może i turbo benzyny. Nie bądź taki i nie generalizuj :P

    Hehe, no i punkt dla ciebie :)

  • 8. Data: 2010-02-25 12:04:12
    Od: "Robert S." <r...@p...onet.pl>

    Michał pisze:

    > Czyli powinno być 4/5 drzwiowe i z silnikiem benzynowym. Bardzo
    > przydatne byłoby podanie budżetu, bo przy powyższych założeniach to się
    > nawet Tico załapuje.
    No tak, najważniejszego nie podałem budżet około 5 do 7tyś zł :) a więc
    auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie pochłonęła
    kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w pierwszym roku
    oczywiście bez paliwa)

  • 9. Data: 2010-02-25 12:04:19
    Od: "f" <...@g...ij>

    Użytkownik "Robert S." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co polecacie?

    Nowe czy stare ?
    Stare to Polonez
    Nowe to Chevrolet czy inne Audi

  • 10. Data: 2010-02-25 12:05:31

> [...]
    > więc auto nie najnowsze, ale ważne żeby ewentulna obsługa nie
    > pochłonęła kolejnych 5-7 tys (liczę się z max 2 tys na obsługe w

    Czyli złom
    Nieistotny model, istotny egzemplarz