eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywybór autaRe: wybór auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!news2.arglkargh.de!news.wiretrip.org!feeder2.ca
    mbriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshostin
    g.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlant
    is.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wybór auta
    Date: Sat, 27 Feb 2010 00:55:49 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <hm9n6u$n0p$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hm5hdm$t2d$1@news.onet.pl> <hm5n0t$l14$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hm67ps$45i$1@inews.gazeta.pl> <hm6a6m$jbh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm6bj7$65q$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hm7srm$lsv$1@news.onet.pl>
    <hm85gb$9qr$1@news.interia.pl> <hm8vfs$t77$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hm9k8d$2bk$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqo161.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267228702 23577 83.29.82.161 (26 Feb 2010
    23:58:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Feb 2010 23:58:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hm9k8d$2bk$1@news.interia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2259369
    [ ukryj nagłówki ]

    Jackare pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    > news:hm8vfs$t77$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >> Jackare pisze:
    >>
    >>> 5 kilometrów w ruchu miejskim to dystans w którym kazdy silnik ze
    >>> sprawnym termostatem osiągnie normalną temperaturę pracy bo
    >>> istotniejszy od odległosci będzie tu czas pracy silnika. Dodatkowo
    >>> zimą można przysłonić chłodnicę.
    >>
    >> Jeżeli ze sprawnym termostatem, to jaki cel ma przysłonięcie chłodnicy?
    >
    > Taki że jak termostat otworzy duży obieg to nastąpi szybkie wychłodzenie
    > nagrzanej porcji płynu i znów się zamknie lub przymknie.

    Eeeetam :)
    termostat ma jednak jakąś tam histerezę i to na oko dłuższą niż czas
    obiegu płynu w obiegu.

    Jakoś w moich autach nie zauważyłem takich wahnięć temperatury -
    nagrzewa się tyle ile się ma nagrzać, potem termostat puszcza powoli
    płyn w chłodnicę i nic nie stygnie - nawet przy -30C.

    Jedyne co mi ochładza nagle silnik, to jak w Corolli otworzę trzeci
    obieg płynu chłodzącego (nagrzewnica tam jest na osobnym obiegu
    sterowanym pokrętłem ciepło-zimno ogrzewania) - wtedy mi nagle
    temperatura spada, ale tam właśnie nie ma histerezy jak w termostacie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: