  • Data: 2014-02-05 07:21:54
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-05 02:36, k...@g...com pisze:
    > A nie uważasz ze to jednak użytkownicy samochodów służbowych jednak przeginają.
    Idź wieczorem w piątek, sobotę, niedzielę pod kino, tatr czy na parking hipermarketu.
    Samochodów firmowych od chuja. Wyjściem było by wprowadzenie obowiązkowych kart
    drogowych dla każdego kierowcy samochodu służbowego czy firmowego.

    Ja uważam że państwo powinno sobie odpuścić ściganie i drążenie takich
    "należności" Szczególnie że ich ściganie więcej kosztuje niż podatku z
    tego będzie, jest problematyczne w diagnozie, stawia w złym świetle
    takie "organy" które mają obywatelowi służyć.

    Głąby przy korycie!!!
    Podatki trzeba obniżać, biurokrację umniejszać, przepisy upraszczać.
    Co wy robicie???