  • Data: 2014-02-05 10:22:44
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-05 09:49, Myjk pisze:
    > Wed, 05 Feb 2014 09:24:32 +0100, twistedme

    > Oryginałem -- delikatnie powiedziane. :P

    > Wiesz, do polityki to trzeba jednak mieć też trochę klasy.

    Klasy?

    Klasa nie polega na tym, żeby mówić to co wyborcy chcą usłyszeć, to co
    podpowiadają badania opinii publicznej.

    Zgodzę się natomiast, że czasami wdaje się w niepotrzebne dyskusje...

    Tu doskonały przykład, jak dziennikarze go prowokują:
    http://www.youtube.com/watch?v=KxUKmsVlkL4

    > Problem w tym, że programy KNP i UPR nie są bez wady. Główną wadą, wg mnie,
    > jest przewrót jaki się z ich programami wiążę. Boję się totalnego burdelu
    > -- że go narobią, i owszem będą może iść w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
    > może być za mało. Wyborcy natomiast zmiennymi są.

    A nie boisz się bardziej, że ten obecny "burdel" doprowadzi nas, nasze
    dzieci i wnuki do ruiny?

    > Krótko, bo NTG. Co z tego że ja i paru zagłosuje, skoro reszta poleci na
    > PoPiS? Taką alternatywę wybiorą obecni wyborcy PO/Lewica. Tymczasem mnie
    > naprawdę nie uśmiecha się ponownie żyć w IV RP.

    Powiedziała połowa polaków i zagłosowała na POPIS...

    To już rzeczywiście NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma
    sensu już brnąć dalej w ten system, moim zdaniem został już przekroczony
    Rubikon i powinno się wszystko zburzyć i budować od nowa.