  • Data: 2014-02-05 09:49:50
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 05 Feb 2014 09:24:32 +0100, twistedme

    > Nie wiem, co wy od niego chcecie, jest oryginałem to prawda,

    Oryginałem -- delikatnie powiedziane. :P

    > ale 99% jego wypowiedzi w mediach jest wyrwanych z kontekstu.

    Wiesz, do polityki to trzeba jednak mieć też trochę klasy.

    > UPR ma chyba taki sam program i nie ma tam JKM, można głosować.

    Problem w tym, że programy KNP i UPR nie są bez wady. Główną wadą, wg mnie,
    jest przewrót jaki się z ich programami wiążę. Boję się totalnego burdelu
    -- że go narobią, i owszem będą może iść w dobrym kierunku -- ale 2-4 lata
    może być za mało. Wyborcy natomiast zmiennymi są.

    > Możesz rozwinąć?

    Krótko, bo NTG. Co z tego że ja i paru zagłosuje, skoro reszta poleci na
    PoPiS? Taką alternatywę wybiorą obecni wyborcy PO/Lewica. Tymczasem mnie
    naprawdę nie uśmiecha się ponownie żyć w IV RP.

    --
    Pozdor Myjk