  • Data: 2014-02-05 11:10:20
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 05 Feb 2014 10:22:44 +0100, twistedme

    > Klasy?
    > Klasa nie polega na tym, żeby mówić to co wyborcy chcą usłyszeć,
    > to co podpowiadają badania opinii publicznej.
    > Zgodzę się natomiast, że czasami wdaje się w niepotrzebne dyskusje...

    I o to się właśnie rozchodzi między innymi. Poza tym "klasa" polityka to
    także umiejętność mówienia tak, żeby go ludzie słuchali. JK-M tego niestety
    nie posiada, bo brzęczy jak trzepnięta packą mucha.

    > Tu doskonały przykład, jak dziennikarze go prowokują:

    Sam się daje. :P

    > A nie boisz się bardziej, że ten obecny "burdel" doprowadzi nas,
    > nasze dzieci i wnuki do ruiny?

    Ja może kroci nie zarabiam -- poza paroma rzeczami na których bym śrubkę
    podkręcił (KRUS, ZZ, uproszczenie podatków) -- żyje mi się całkiem dobrze w
    tym systemie. Mogłby być lepiej, ale ogólnie to nie jest mi źle. Program
    JK-M ma też parę wad, których zwyczajnie nie jestem w stanie zaakceptować.

    > Powiedziała połowa polaków i zagłosowała na POPIS...
    > To już rzeczywiście NTG. Ale dyskusja pokazuje, to co zawsze. Nie ma
    > sensu już brnąć dalej w ten system, moim zdaniem został już przekroczony
    > Rubikon i powinno się wszystko zburzyć i budować od nowa.

    To samo słyszałem ~10 lat temu... Fakt jest taki, że nie ma systemów
    idealnych. Tymbardziej dla Polaka. :P Niedalej jak wczoraj, żona
    relacjonowała rozmowę z "sąsiadem" spotkanym na spacerze. Jemu się np.
    marzy powrót do komuny, tylko dlatego że wtedy "wszystko" było i państwo
    dbało o ludzi -- a teraz tylko wyzysk wszędzie, rosnące podatki... albo
    wioski zasypane śniegiem i nikt się nie interesuje, itp. dyrdymały.

    --
    Pozdor Myjk