  • Data: 2020-11-05 11:10:24
    Temat: Re: wzorzec napięcia może być poczebny...
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2020 o 10:49, sundayman pisze:

    > No mnie się też słabo to podoba, ale jak inaczej zrobić 1V z 2.5V ?
    > Nie wiem, czy rezystory 0.02% albo 0.02% mają gdzieś poza NASA.
    > I w cenie racjonalnej.

    Nie popatrzyłeś na ten link co był wyżej?

    > Pytanie jest skąd w ogóle ta koncepcja, że równoległe łączenie poprawia.
    > Może jednak to nie jest głupie ?

    Jeżeli masz elementy z różnych paczek to masz szanse na rozrzut w różne
    strony i dokładność ma szanse się poprawić. Jak jest z jednej, to błąd
    systematyczny związany z partią może być jednak poważny i wtedy
    dokładność się pogorszy. A nie masz tego jak zweryfikować, więc pomysł
    jest do ... W produkcji przyjmuje się że możesz mieć rozrzut w jedną
    stronę wszystkich elementów.

    Pozdrawiam

    DD