  • Data: 2021-01-08 12:39:53
    Temat: Re: zablokowany ekran pinem
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 8.01.2021 o 10:21, ydziO napisał:

    > Są lepsze metody. Bez koniecznosci instalowania Czegokolwiek. Wystarczy
    > przestawić DNS w polaczeniu sieciowym. Pozniej wystarczy przyjsc za kilka
    > dni i poczekac az znowu wyjdzie do sracza a na stole niech lezy telefon.

    A w sraczu, gdy spuści spodnie, ukraść mu z kieszeni - długą ręką
    z sąsiedniej kabiny - kartę-zdrapkę z kodami do uwierzytelniania
    operacji w banku. I tak dalej brnąć w głupoty. A rozmawiamy tu nie
    o metodach włamania na konto bankowe, ale o prostym zaprzeczeniu
    napisanej przez gimbusa durnocie, że wystarczy 5 minut dostępu do
    czyjegoś niezablokowanego telefonu, by właścicielowi wyczyścić
    konto w banku. A to jest trzecia prawda ks. Tischnera. I tyle.

    --
    Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jako holub!
    (doktor Štrosmajer)