  • 11. Data: 2020-05-03 23:06:46
    Temat: Re: zacinki myszy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5eaecf2c$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Chodzi o to, że przesuwająć kursor myszy(laptop) bezprz. usb
    > wytępują takie mini przycinki - jakby haczyła o jakieś elementy
    > interfejsu

    Mogą być zakłócenia od urządzeń 3.0.
    Sprawdź odbiornik na przedłużaczu przy myszce go połóż.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 12. Data: 2020-05-04 00:22:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5eaeda89$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > jest aktualizacja. Sprawdzałem kilka razy. To nie przypadek.

    Też tak miałem -- już skasowałem ,,softłerdistrybuszyn'' ;)
    a jeszcze nie zdążyłem zlinkować... Mysz ,,haczyła'' aż
    wreszcie wszystko padło... Zabrakło mi jednej chwili na
    ten link... Tę jedną chwilę zabrał jakiś [sz]lag...

    Teraz widzę, że źle postawiłem link Opery...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 13. Data: 2020-05-04 13:10:32
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Jacek Maciejewski, 03 maj 2020 w
    news:1pvu1fwojoj4y$.o95ssv1kejez$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

    > Ciekawe, z dużą przenikliwością wiesz co jest dobre a przy
    > określaniu co jest złe jakoś ta przenikliwość cię zawodzi :)
    > Odkurz mysz a potem się mądruj.

    Ej, zaraz, to ja tu otworzyłem dyskusję, więc trzymajmy się moich
    założeń. Gdybym sądził, że mysz jest zasyfiona, to bym wpadł na jej
    czyszczenie bez niczyjej pomocy.
    W każdym razie czysta jak łza w środku.

  • 14. Data: 2020-05-04 13:22:53
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu poniedziałek 4.05.2020 o 13:10:32, pueblo pisze:

    > W każdym razie czysta jak łza w środku.

    To ją nasmaruj: kto smaruje, ten jedzie.

  • 15. Data: 2020-05-04 14:40:44
    Od: z <...@...pl>

    Czyściłeś laser wacikiem? Serio.

    A jeśli programowo to sprawdź jakąś dystrybucją linuxa albo postaw "na
    boku gołą windę.

    Ostatnio instalowałem pod 8.1 kierownicę do grania.

    Okazało się że jak już system został popsuty nowymi driverami to żadna
    kombinacja już nie pomogła.
    Potrzebne są starsze drivery ale na gołym nie popsutym systemie.

    A mordę... Poczułem się jakbym znowu walczył z W95.

    Ech ta nowoczesność ;-(

  • 16. Data: 2020-05-04 20:32:18
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj z, 04 maj 2020 w news:5eb00d4e$0$17348$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > Czyściłeś laser wacikiem? Serio.

    Nie. Jakoś tak wykluczyłem mysz, bo sprawdzałem to na dwóch różnych.
    > A jeśli programowo to sprawdź jakąś dystrybucją linuxa albo postaw "na
    > boku gołą windę.

    Sprawdzałem i wydawało mi się, że problem nie występuje, więc szczerze
    mówiąc zacząłem podejerzewać jakiś problem z hdd. Dlaczego - nie wiem,
    intuicja, he he. I to się działo na świeżym systemie
> [...]
    > kombinacja już nie pomogła.
    > Potrzebne są starsze drivery ale na gołym nie popsutym systemie.

    Od pewnego czasy uważam, że nie ma co kombinować z driverami - co sobie
    system sam zainstaluje tego nie udoskonalam.

    A problem z myszką pozostaje nierozwiązany - przekazałem laptopa do nauki
    zdalnej, może się okaże że tylko ja to zauważałem, a jak wróci, to będę
    kombinował dalej.

  • 17. Data: 2020-05-04 21:41:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-05-04 o 20:32, pueblo pisze:
    > Od pewnego czasy uważam, że nie ma co kombinować z driverami - co sobie
    > system sam zainstaluje tego nie udoskonalam.

    Chyba że masz laptopa i win10 który nie potrafi poprawnie obsłużyć pada
    i karty dźwiękowej.
    Zaczyna Cię to wkurwiać i kombinujesz. Potem masz ochotę wyrzucić to
    gówno z balkonu a jak się już uspokoisz wracasz do starego dobrego W7 z
    idealnie dopasowanymi driverami. ;-)

  • 18. Data: 2020-05-05 12:07:57
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-03 o 17:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > U mnie wystarczy włożyć szybki pendrajw do gniazda (3.0) obok pluskwy
    > myszy (2.0).
    > Podejrzewam więc, że jakaś wspólna dla gniazd szyna zasilania 5V nie
    > wyrabia, bo te 2.0 i 3.0 położone tuż przy sobie wiszą na innym
    > kontrolerze, a gniazdo po przeciwnej stronie nie ma takich przycinek.
    >

    > -----

    Zakłócenia EMF. Temat znany.

  • 19. Data: 2020-05-05 12:49:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sensie pendrajw zakłóca pole odbierane przez mininadajnik?
    Bo to raczej w te stronę było, a nie że nadajnik zakłócałby pendrajwa.

    -----

  • 20. Data: 2020-05-10 11:47:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-05 o 12:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sensie pendrajw zakłóca pole odbierane przez mininadajnik?
    > Bo to raczej w te stronę było, a nie że nadajnik zakłócałby pendrajwa.
    >

    > -----

    Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie jestem w zasięgu 67 rozmatych sieci
    WiFi, blutooth, GSM, 1-2-3-4-5 G, UKF, Policja, TV i co tam jeszcze
    trudno nawet wszystko wiedzieć. Po prostu w eterze jest taki tłok i
    śmietnik, że urządzenia które powinny działać teoretycznie na parę
    metrów w praktyce słabo działają w odległości 50 cm. Np. właśnie
    bezprzewodowe myszki. W takim środowisku zanane i istniejące słabości,
    czyli wzajemne zakłócanie się WiFi, USB i bloutooth wychodzą na jaw
    znacznie łatwiej. Przykład
    https://forums.macrumors.com/threads/mac-mini-2018-b
    luetooth-issues.2157086/