  • Data: 2011-07-10 22:19:48
    Temat: Re: zaopiniowanie wygranej XT 600 na ebay.
    Od: "morghul" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tam jest tak, ze ten V5 mozna odzyskac nawet bez wychodzenia z
    > domu - czyli minimum checi i zalatwione.

    Pierdolenie, napisał że nie ma i już a ty z góry założyłeś że nie
    ma ale może mieć.

    > Przepraszal i twierdzil, ze niestety nie wie jak to sie
    > odzyskuje, ze sie nie da, ze nie mial i tak go kupil i ze tak
    > wlasciwie to klops z tym jest. Co sobie pomyslal to nie wiem -
    > ale mogl konkretnie napisac "nie ma i nie bylo V5 i jest nie do
    > odzyskania" czy jak tam - albo "sprzedaje bez V5 i nie ma
    > mozliwosci jego odzyskania". No ja bym jakos tak to ujal - to
    > dosc wazny faktor w calej sprawie.

    Ale on Ci napisał że nie ma przecież. To ty założyłeś że może
    mieć nie pytając. Dla mnie to dziecianada. Przecież nie napisał
    że sprzedaje z dowodem tylko że sprzedaje bez a Ty się dziwisz po
    fakcie że nie ma.
    Twoja wina a nie sprzedającego i ja na jego miejscu bym się
    wkurwił. Ot co.

    --

    morghul