  • Data: 2021-04-01 23:17:18
    Temat: Re: zarejestrować numer na kartę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" 6065fdd1$0$547$6...@n...neostrada.pl

    > Co oznacza kupić w RP?

    W prawnej przestrzeni państwa (czyli instytucji) zwanego
    Rzeczpospolitą Polską. Owszem -- jest pewna niepewność ;)
    gdy kupujemy via net z zagranicy... (czy wówczas kupujemy
    w RP czy poza RP -- imo kupujemy wówczas poza RP, lecz
    wleczemy zakup do RP i w RP zlecamy kupno...)

    > Zamawiasz za granicą przez net, płacisz, przyślą.

    Wówczas chyba nie rejestrujesz w RP -- może mylę się.

    > Albo u polskiego sprzedawcy kart, można od razu aktywną

    Na kogo zarejestrowaną?

    > więc nie trzeba aktywować/rejestrować, działa od razu.

    Działa jako czyja?

    > Pytanie czy nasze np. banki będą przysyłały SMS-y
    > na zagraniczny numer,

    Można zapytać bank -- być może co bank to obyczaj...

    > tym bardziej jakieś państwowe instytucje.
    > No i ile rozmowy kosztują.

    -=-

    30 marca rozpocząłem aktualizację 64W10 do 20H2 -- dopiero
    przed chwilą skończyłem... Już spod 20H2 miałem 12 aktualizacji...

    - 1 funkcji
    - 2 jakości
    - 1 sterowników
    - 4 definicji
    - 4 inne

    Instalowałem na HDD. Najpierw skopiowałem najlepszą, dając
    kopii 128GB (czyli więcej, bo jest kompresja NTFS) na HDD,
    następnie tę świeżą kopię zaktualizowałem... Jeśli ta kopia
    trochę pożyje (i ja dożyję itd.) -- przerzucę ją na SSD,
    dając jej około 40GB bez kompresji NTFS...

    -=-

    OBŁĘD!!! Chwilami oba HDD pracowały na 100%, do tego
    CPU -- też na 100%... Normalnie i dyski odpoczywają,
    i (tym bardziej!!!) CPU odpoczywa. Czy tedy komputer
    z 64W10 na pokładzie służy przede wszystkim (może aż
    niemal wyłącznie?) aktualizowaniu Win?!

    Nvidia ma aktualizację sterownika do Game Ready...
    Może po takiej aktualizacji Opera [i filharmonia?]
    oraz inne przeglądarki (Chroma [i ułomna] oraz FF)
    zaczną współpracowanie/współpracę z Nvidią?...

    --